piątek, 13 kwietnia 2012

Mgiełki do ciała Avon

Cześć Piękne ;*
Wracam do was z małą recenzją na temat mgiełek do ciała z Avonu. Jestem posiadaczka kilku mgiełek o pięknych zapachach:

  • mgiełka do ciała Mleko i Miód
  • mgiełka do ciała Soczysta Malina
  • mgiełka do ciała Słodka Śliwka i Wanilia.

Co mogę o nich powiedzieć ? Mają piękne zapachy które dość długo ( jak na mgiełkę do ciała ) utrzymują się na ciele. Są bardzo wyraziste i "nie przekłamane". Pojemność jednej buteleczki to 125ml, która przy moim codziennym , co dwudniowym użytku starcza na dość długo. 
Co mogę powiedzieć o zapachu poszczególnych mgiełek ? Fioletowa czyli śliwka i wanilia- ma ładny przyjemny zapach i rzeczywiście czuć nutę wanilii i śliwki. Słodki ,"pyszny" zapach ;) Czerwona czyli malinowa mocny, ostry wyrazisty zapach. Jest dość mdły i szybko się nudzi. Zapach maliny jest troche przesadzony. Zależy kto co lubi ;) Żółta czyli Mleko i Miód- zapach dla zwolenników zapachu miodu z nutą mleka. Ja osobiście mleka ani miodu nie lubię, ale mgiełka jak najbardziej przypadła mi do gustu. Delikatny zapach. 
Cena: mgiełki kupowałam w zestawach ale kosztują ok. 9-11zł
Stosowanie: Mgiełek używam głównie w szkole po wf-ie. Odświeżają i zarazem pięknie pachną. Ja nie noszę perfum do szkoły więc to jest dla mnie alternatywa. W lato świetnie się spisują zamiast perfum bo są lekkie i "nie obciążają" jak perfumy.

Do zobaczenia w kolejnym poście. 
Wiki ; *

3 komentarze:

  1. Mam malinową między innymi. Rzeczywiście, zapach strasznie drażni, jest dość ostry (czy malina może być ostra? Ale wiadomo o co chodzi:P ) Na pewno malinowej już nie kupię. Mi bardzo podoba się zapach mgiełki karmelizowane jabłko z orzechami - słodki zapach, ale bardzo fajny ;) A mleko i miód planuję zamówić, fajny, delikatny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelizowane jabłko z orzechami? Chyba jej jeszcze nie widziałam ale jak tylko będzie dostępna w jakimś katalogu to będzie moja ;)

      Usuń
  2. te mgiełki są świetne, mają przesłodkie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń