czwartek, 8 marca 2012

Recenzja: Krem do twarzy "babydream natural"

Witam ;) 
Tutaj Gosia ;) Dziś dla was przygotowałam recenzje kremu "babydream natural"


Krem ten kupił przez przypadek w Rossmanie, gdyż poszukiwałam dość naturalnego kremu do twarzy na noc. Mam cerę mieszaną z bardzo przetłuszczającą się strefą T (czoło,nos,broda),policzki bardzo łatwo przesuszają się, są wrażliwe. Jest dość tępy ,lecz nie miałam wielkich trudności  aby go rozsmarować. Zapach jak dla mnie typowo ziołowy, przyznam że mi osobiście pasuje on. Gdy go nałożymy na twarz na początku czujemy uczucie takiego napięcia i naciągnięcia skóry, co z kolei mi się bardzo nie podoba ,ale po paru minutach to mija ;). Pod makijaż jak dla mnie on się nie nadaje, raz go nałożyłam i czułam jak by moja skóra wgl nie oddychała, wręcz pociła się. Nie zapycha porów. Bardzo wydajny, łatwo dostępny(w każdej drogerii Rossmann),tani (zapłaciłam za niego ok.5zł),opis produktu bardzo zachęcający. Polubiłam ten krem za to że bardzo dobrze nawilża i koi moją cerę mieszaną, a zarazem nie powoduje wyprysków.Idealny jak dla mnie krem na noc. Gdy mi się skończy zakupie go po raz kolejny.

Skład: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Etylhexyl Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Olea Europaea Oil, Cera Alba, Dicaprylyl Carbonate, Parfum, Calendula Officinalis Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sodium Hydroxide.

Tak jak widzimy skład tego kremu jest rewelacyjny. Nie zawiera on olejków mineralnych, barwników i konserwantów ;) Za to są w nim olejki roślinne.

Helianthus Annuus Seed Oil - olej słonecznikowy, jeden ze szczególnie korzystnych dla cery olejów, zawiera wysoki procent kwasu linolenowego. Nadaje się do każdego rodzaju skóry. Bywa używany jako olej bazowy, ale także jako składnik aktywny.

 Calendula Officinalis Extract- Olej z nagietka lekarskiego stosuje się w pielęgnacji skóry szorstkiej, suchej, łuszczącej się i pękającej. Działa przeciwzapalnie i łagodząco.

Olea Europaea Oil- olejek oliwkowy  poleca się przy suchej, źle ukrwionej, dojrzałej, łuszczącej się, pękającej skórze, stosowana w maskach do włosów, do pielęgnacji paznokci





Do zobaczenia w następnym poście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz